fredag 24 juli 2009

Back in Vaxjö!

Hej igen! Det var allt ett tag sen! Vi hade det toppen i Halmstad! Mysigt, trevlig och allmänt bra. Blev tyvärr inget tillfälle att ligga på stranden då vädret inte tillät det..:( Det tyckte jag var väldigt synd. Men vi har hittat på mycket saker ändå! Gått en del på stan, golfat lite, festat lite, umgåtts och haft trevligt! Kom hem ganska sent i onsdagskväll. Igår jobbade jag. Sen var vi hos Jessica på grill- och kubbkväll. Mycket trevligt, men jag var ganska trött. Dels var jag ute och sprang runt sjön igårmorse innan frulle sen jobba på det. Det tar på krafterna. Jag tog det en vit kväll igår och körde. Skönt. Imorse tog jag/vi sovmorgon, steg upp vid 10. Jobbat idag. Gick bra men är fortfarande rätt trött och seg. Fattar inte vad det är, jag brukar inte vara så. Efter jobbet har jag hunnit med att tvätta 1 ½ maskin och lagat mat. Nu smuttar vi på en varsin kopp kaffe. Mmm den satt fint efter denna dag. Imorgon är det jobbardags igen, sen på kvällen ska vi ha lite förfest hos oss, för att sen bege oss ut och skaka våra lurviga :) Kan nog bli grymt kul! Hoppas nu bara att tröttheten vill maka lite på sig tills dess!

Ha en trevlig fredagskväll!


Ps. Tog inga bra "blogg-bilder" så tyvärr lägger jag inte ut några, sorry! Ds.

Inga kommentarer: