söndag 19 juli 2009

H-stad nästa!

Hej hopp, i galopp! Kände hur det röck i bloggnerven så bäst att skriva ett inlägg ;)

Har varit en bra helg! Fredagen var ju sådär då som ni redan läst men den blev bra tillslut. Vi var och storhandlade på Maxi och hade en myskväll med ost och kex :) Igår jobbade jag mellan 11-15, sen fick vi besök av mamma och G. Vi grillade och spelade Buzz ända in på småtimmarna, mycket trevligt! Idag åkte dom vidare mot Jkpg och jag har jobbat. Hela dagen alldeles felv :) Öppnade, jobbade dom 4 timmarna vi har öppet på söndagar och stängde sen också. Var första gången jag stängde på egen hand, men det gick bra! Skönt att ha fixat det, har oroat mig lite i några dagar. Men som vanligt; helt i onödan! Åt mat när jag kom hem, sen har vi fikat här. Ska väl ta tag i packningen sen för imorgon bär det av till Halmstad i några dagar! Ska bli skoj, och hoppas nu vi får lite sol!! Blir ju så mycket bättre då. Ska se till att ta mycket kort så får ni se sen när vi är hemma igen!

Här följer lite bilder från mammas och min promenad runt sjön igår kväll!













Ha det så bra så hörs vi snart igen!
Puss & kram, amalgam!


1 kommentar:

Sanna sa...

Vilken mysig helg du verkar haft! Såklart att du kan stänga själv, du är ju bäst! : ) Ha så himla härligt på eran tripp! Längtar tills jag får träffa dig sweetie! Pussar och kramar!