torsdag 2 juli 2009

Dagens

Sandra, jag gör en fuling och härmar din dagens..Sorry men du är ju ändå min bloggmamma ;)


Väder: Varmt och kvavt
Humör: Bra, men blev lite seg nu såhär på eftermiddagen.
Frisyr: Tofs, luggen uppsatt med spänne.
Outfit: Svarta shorts, vitt långt linne och en aprikosfärgad topp.
Planer: Har gjort det mesta som stod på dagsschemat. Är väl att ta en joggingrunda sen när det är svalare.
Intag: En macka och ett glas vatten (frukost), en liter jordgubbar. Fläsk, löksås och hericorts verts (lunch). Sen en del frukt och sockerärtor.
Fundering: Kommer jag kunna få ersättning eller jobb till hösten?
Örongodis: Kings of Leon
Hjärtegull: Sandra, vore verkligen kul om du kom och hälsade på!
Skavsår: Huvudvärk av den tryckande luften.


1 kommentar:

Sandra sa...

Idag har jag bara tänkt på att jag förhoppningsvis kan komma & hälsa på dig i september :)

P.S Det är klart du får köra en Dagens :)