torsdag 2 juli 2009

Världens goaste gubbar

Jag får verkligen aldrig nog av jordgubbar. Köpte en liter nu när jag var en sväng på affären. Svårt att motstå när flickan sitter där och säljer röda, saftiga gubbar för ynka 20 kr! Mumsii! Nu på morgonen har jag varit på jobbet. Gått igenom öppningsrutinerna igen inför på lördag då jag ska öppna alldeles själv. Men nu känns det som jag har koll och är inte lika nervig längre. Går säkert bra! Men skönt att ha det gjort också..Jag jobbar imorgon och på lördag. Ska bli skönt och kul! Nu när jag inte har syrran som sällskap längre så är det ganska segt att vara ensam på dagarna. Men idag har jag att göra. Håller på och tvättar och ska ta tag i disken som jag inte hann så långt med igår. Skönt att få undan den! Sen kl 14 ska jag träffa min handläggare på AF och prata lite. Är lika varmt och kvavt idag men ska se om jag kan palla med en joggingrunda ikväll. Vore skönt att få svettas och kämpa lite!

Nej disken ropar på mig nu!

Ha en skön torsdag!

Puss & Kram!

Inga kommentarer: