fredag 3 juli 2009

Fredag

Gokväll!

Sitter här i soffan och J har somnat i Fatboyen på golvet. Helt slut stackarn efter att knappt sovit något igårnatt. Var så otroligt, olidligt, jäävla varmt i sovrummet. Ändå tog vi ut täckena. Jag har också sovit dåligt men fick ändå sova till 8. Då gick jag runt sjön innan frulle. Var lite halvt svimfärdig och svag efter det men det kändes bättre sen :P Jobbat mellan 11-17. Gick bra! Lite segt emellanåt när det blev tomt på folk men har ändå hjälpt en hel del kunder. Kul! Medelålders/lite äldre kvinnor är en rolig och tacksam målgrupp! När jag slutade så mötte korven upp mig så gick vi och handlade mat. Det blev varma mackor i ugn med köttfärsås på och en god sallad. Sen honungsmelon till efterrätt :) Känner mig rätt trött nu när jag får bara vara. Imorgon ska jag öppna butiken och sen jobba till 15. Sen ska vi grilla och dricka lite vin på kvällen, jag och älsklingen :) Myyys!

Känns som det blir till att spendera den här fredagskvällen ensammen men det gör mig inget. Jag får ju sitta och titta på min fina i alla fall och det är värt guld!! Han är bäst ändå! :)

Trevlig kväll!

Puss & Kraam!

Inga kommentarer: