lördag 4 juli 2009

Grilla i stekpannan


Har haft en bra dag på jobbet! Öppningen imorse gick smärtfritt och bra. Skönt. Men det var kul att få sällskap av Jessica när hon kom vid 11. Lunchade med sambon på Waynes. Trevligt trevligt. Gick en sväng på stan när jag slutade kl 15. La undan en kjol på HM. En svart "vippig" som tydligen är inne nu. Jag tycker det ger lite en illusion av att jag har ännu större ass än vad jag har men det är ändå fint :) Snyggt med en tajt linne instoppat i och klackar till. Jag får se imorgon hur jag gör. Vi har väntat på att åsk- och regnovädret ska dra bort så vi kan få grilla. Men det verkar hopplöst så nu stekte vi köttet istället. Blir säkert lika gott! Har fått i oss ett par, tre glas vin var så vi är lagom flummiga ;)
Mat och film nu!
Ha en mysig lördagskväll!
Puss puss!

Inga kommentarer: