söndag 26 juli 2009

Me, myself & I

Gårdagens festande blev lyckat. Blev en sväng ut på krogen för att dansa loss lite. Men efter cirka 1 ½ timme där fick det räcka. Sängen där hemma lockade rejält. Idag sov vi länge..Jag steg upp vid 11.30 i alla fall men J steg inte upp förren vid 14 den sjusovaren! Har varit trött och seg hela dagen. Lite huvudvärk men annars inte direkt bakis, skönt nog. Men T R Ö T T som attan. Trodde det skulle bli bättre efter maten men icke. Inte ens bakis-mat åt vi utan en rejäl middag med pasta och kassler med mera. Hade ju planerat in en promenad och filmkväll med Jessica ikväll. Men jag bad om att få en reincheck (stavas det så??) på dom planerna eftersom jag verkligen bara känner för att ligga här i soffan resten av den här söndagen. J åkte till Erik nyss för att ha en liten grabbkväll, och jag känner att lite tid med mig själv verkligen inte skadar. Är otroligt mysigt och härligt att vara sambo men nackdelen är att det inte blir så mycket egentid. Vilket jag är i ganska stort behov av. Har varit mycket själv under mitt liv och trivs med det. Så det blir en kväll med mig själv och någon film eller bara slötittande på tv. Saknas bara lite godis men det får jag nog vara utan...Orkar ju som sagt inte gå utanför dörren idag :P

Ha en skön söndagskväll, det ska jag ha!

Kramar från tröttmössan

Inga kommentarer: