onsdag 29 juli 2009

Just ja, hade inga pengar..

Nää men ibland måste man för sjutton få unna sig nått fint så man blir glad, vilket var vad jag gjorde idag. Så länge jag inte är pank så..;) Vaknade innan klockan ringde idag och kände mig pigg och utvilad för första gången på länge! Skönt! Gick ut och gick min runda runt sjön innan frulle. Smakar alltid extra gott att få äta när man kommer hem igen! Gjorde sen mig redo för att jobba några timmar. Gick bra, jobbade med Jessica och det är alltid ett nöje :) Blev sen en runda på stan. Ikväll är det dags för utegympa igen. Har missat den några gånger nu så det ska bli skönt att få träna lite igen!


Fyndade lite nya smycken på Åhlens, två ringar och armbandet för 60 kr sammanlagt! 70% rea på alla smycken så skynda er att fynda! Alltid kul att förnya sig på den fronten, smycken kan piffa upp den enklaste outfiten :)
Den här snyggingen hade jag spanat in på nätet och idag köpte jag den. Från Gina tricot. Är dock lite mörkare än vad den ser ut att vara på bilden. Riktig snygg till ett par svarta jeansleggings och ett bälte i midjan!


Inga kommentarer: