söndag 12 juli 2009

Pappa-besök=ended

Har varit så mysigt att ha haft pappa här! Han hade ju inte sett innan hur vi bor heller. Nu har han åkt hem. Jag och älsklingen tog en sväng på stan efter att vi följt pappa till tåget. Letade nya joggingskor till mig men hittade inga. Sen hälsade vi på Jessica som jobbade idag. Blev en varsin god kulglass innan vi gick hem och nu dricker vi lite kaffe :) Kommer bli en skön och mysig söndag. Har inte mycket planerat förutom en tripp till Ica Maxi lite senare. Jag ska försöka läsa i min nya bok också, "Inte enklare än så" av Kajsa Ingemarsson. Den verkar bra! Har läst ett par av hennes böcker innan och jag kan rekommendera dom! Väldigt verkliga, lätta och bra! Nu har J semester i 3 veckor och den kommande veckan kommer jag också vara ledig förutom helgen då jag jobbar. Så vi hoppas på fint väder! Nästa måndag åker vi till Halmstad för lite semester! Ska bli kul! Under följer en liten sammafattning av dagarna med pappa i bilder, med en tillhörande beskrivning! Håll till godo!

Jag på bussen i fredags när jag och pappa skulle åka ut till ett ställe för att spela minigolf.

Ett så sött hus som låg vid campingen/badplatsen där vi var! Man kunde visst hyra det!

Eftersom minigolfen inte öppnade förren två timmar senare än när vi kom, så fick det bli en liten promenad runt området istället.

Pappa ser ut över vattnet :) Var inge vidare skönt väder och strax efter bilden togs blåste det upp och sen kom regnet..Så det var väl lika bra att minigolfen var stängd!

Det är något väldigt visst och rogivande att dinla med benen ovanför kluckande vågor och med utsikt över sjön..

Igår fick vi spela minigolf i alla fall! Då var J också med. Han vann, pappa kom två och jag sist som vanligt. Efter det blev det en supertrevlig eftermiddag/kväll hos svärföräldrarna!

Dagens glass! Smakerna "peacannöt och kola", "regnbåge" och "blåbär" utgjorde en smaskig blandning!
Nu ska jag lägga mig och läsa min braiga bok! Nu ska vi visst äta tacos och kolla film ikväll med en kompis. Treeevligt med spontana infall!
Puss på er!

1 kommentar:

Tina sa...

Fina bilder! Kom du på efter du börjat mumsa på glassen att du skulle ta kort..hehe..din lilla mumsis ;)