måndag 13 juli 2009

Äntligen lite sol!

Vi hade en riktigt slapparförmiddag idag. Känns som söndag! Vaknade inte förren 10 först och främst. Sen låg jag och läste fram till ungefär lunch. Nu är boken utläst och den var bra! En sådan bok som fångar än, gör att man inte vill sluta läsa! Har nu bestämt mig för att läsa "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson eftersom J har den. Slipper jag köpa en ny! Perfagurka. Men den är tjock..vet inte hur många sidor. Dock ska den vara riktigt bra så det kanske är värt det!

Vi är nyss hemkomna från stan. Vi tog en fika/lunch ihop med E, sen hittade jag äntligen ett par joggingskor! Var rea plus att jag hade presentkort så jag kom undan billigt vilket var tacksamt! Så nu har jag och J bestämt att vi ska springa runt sjön imorgonbitti! Får vi se hur dom är, hoppas på att slippa skavsår! Hittade även en tunn, vit cardigan på en butik som heter Aima. Dom säljer mycket Vila och Vero Moda kläder och så. Den var billig så jag slog till. Var i behov av en vit, ibland passar det bättre än svart! Nu har jag kokat lite kaffe och avnjuter min kopp och en bit mörk choklad med mintsmak, på balkongen. Solen har kikat fram och det är riktigt varmt att sitta här! Grabbarna spelar, som vanligt. Men dom kan gott få roa sig med det, jag trivs ganska så bra här :) Om det blir uppehåll resten av kvällen så blir det utegympa. Killarna ska gå på allsången som är här i parken varje måndag. Ikväll är det Sibel som ska uppträda, sist var det Markus Fagerwall. Gympan är samtidigt vilket är lite synd, men är det dåligt väder så lockar ju ingendera speciellt mycket med tanke på att båda aktiviterna är under bar himmel..Nu ska jag fylla på min kopp och börja läsa boken tror jag innan det är dags att svida om till gympisar!



Dricker ur favvomuggen som det står "Jag saknar dig" på med en fin text inne i muggen. Den fick J av mig i början när vi var tillsammans när jag ständigt saknade honom. Men nu slipper jag det! :D

Vita cardiganen för 129 kr på Aima, märke Vero Moda. Joggingskor av märket Nike ord. pris 999 kr, nu nedsatta till 799 kr. Med presentkorten gav jag endast 380 kr för dom!

1 kommentar:

Tinii sa...

Har du gått o blivit en bok nörd nu när du flyttat till Växjö ;) haha..Jag försökte mig också på män som hatar kvinnor,hoppas du har bättre tålamod än mig ;) kram