söndag 16 augusti 2009

Degosego-söndag

Den här dagen har vi i princip sovit bort. Inte ens varit bakis men konstigt nog blir man alltid trött och seg ändå efter att ha varit på festligheter. Man börjar ju komma upp i åren..;) Men det var en trevlig kväll, mycket folk och bra drag. Jag hade kunnat vara mer laddad än var jag var, rätt seg och lite magont förstörde feststämningen för min del tyvärr. Men men, man kan ju inte alltid vara på topp :) Den här dagen har som sagt inte varit mer än en riktigt degosegodag. Kom ändå upp runt 11 och åt frulle, men senare på dagen somna vi igen och vaknade senare på eftermiddagen. Usch, jag gillar egentligen inte alls sånt, men var rätt skönt ändå :) Blev en middag bestående av ugnsstekt falukorv och potatis. Sen tog vi en promenad till JB som hade festen igår och skulle hämta bilen. Passade på att fika lite hos honom. Kom hem för ett tag sen!

Har kikat på friidrotten och alla "fitta" atleter..Shit alltså, dom magrutorna skulle man ju inte tacka nej till ;) Nej får bli till att köpa ett träningskort snart och börja köra hårt! Även om det är skönt med promenade/joggingturer så är det kul med pass! Ger en annan typ av träning också ju. Mååste verkligen börja köra mer styrka, har ju inga muskler i axlar/armar :( Det blir hösten/vinterns mission!

Det var dagens uppdatering! Tack ni som kommenterat och gett er synpunkt gällande håret. Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra dock..Dras mellan viljan att förändra och feghet/trygghet..Planen är ju att i alla fall klippa mig innan nästnästa helg då mammas 50-års fest är! Så vi får väl se vad jag känner för då!

Nu är det natti!

Sov gott alla mina vänner!

Kramar till er!

Saknar er!!!!

1 kommentar:

Anna sa...

Tack för den söta kommentaren. Den värmde!
kram