fredag 28 augusti 2009

Före..

Har hunnit få riktigt långt hår nu. Dumt att klippa av sig det då kan vissa kanske tycka, som förbrilt sparar ut sitt hår. Men jag har haft långt hår större delen av mitt 25 åriga liv så jag tycker det är god tid för en förändring! Som syster också sa: Frisyren kommer nog göra att jag ser mognare ut :) Vi får la se..En timme kvar..

Långt och SLITET! Kommer bli så mycket fräschare några decimeter kortare. Ahhhh!! :S :)
Måste säga att jag är lite nervös..Håret är ju en stor del av mig även om jag insett att personligheten verkligen inte sitter i håret och det växer ju ut! Men jag kommer se helt annorlunda ut, och det känns mest kul och spännande!! Får se om jag lägger ut en efterbild idag eller om jag väntar till efter helgen..Vill ju att det ska bli en överraskning för dom jag kommer träffa ikväll och imorgon! Vill du ha en personlig smygtitt på frippan, och som jag inte kommer träffa i helgen, säg till! :)
Nu är det dags..
Håll tummarna att jag blir nöjd!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag vill definitivt ta en tjuvtitt på nya frillan, du kommer bli så läcker!

Sanna sa...

Jag är såååååå nyfiken och vill super-duper se hur snygg du är!!! : )