torsdag 27 augusti 2009

Piggare idag!

Ja idag är jag piggare och det känns skönt! Var riktigt hängig och orkeslös hela dagen igår..På kvällen kändes det att jag legat och glott hela dagen för då blev jag rastlös:) Vaknade vid 9 imorse och gick upp och åt frulle. Lyssnade sen på min ljudbok och att lyssna på Jonas Karlssons ljuva stämma måste vara väldigt sövande för jag lyckas bli trött och somna varje gång..:) Slumrade först i soffan men sen la jag mig i sängen och lyssnade vidare, för att sen sova vidare :) Vid 12 kände jag att jag bara blev segare av att sova så jag hoppade in i duschen. Skönt, som en ny människa! Gick sen ner på stan för att göra några mindre ärenden. Sen blev det en salladslunch på balkongen, mys :) Nu har jag diskat och plockat lite här hemma. Så nu är det inte stökigt längre även om det skulle behövas dra en runda med dammsugaren..Men men, det tar vi en annan gång :P Inga planer för kvällen utan det blir nog middag senare sen en lugn kväll i soffan. J kommer hem skapligt ikväll, han ska bara klippa sig efter jobbet sen kommer han hem till mig :) Jag ska ju klippa mig imorgon..Har nog inte riktigt förstått att det här är sista dagen jag är långhårig..Men det ska bli spännande och jag tror jag kommer bli nöjd! Men det kommer nog ta några dagar innan jag vänjer mig:)

Nu ska jag nog ta lite fika, dags för eftermiddagskaffe för sjutton! :)

Puss på er!

Inga kommentarer: