onsdag 26 augusti 2009

Inställt

Hej på er!

Gårdagen med Sandra var mycket trevlig och mysig! Vi började med att lägga oss och sola, eftersom det var blå himmel och varmt på morgonen. Men lagom när vi la oss för att steka så dök mer och mer moln upp :( Efter ett par timmar gav vi upp och gick på stan istället. Jag köpte lite sminkstuff som tagit slut och det på bilden nedan. Vi avslutade med en varsin kulglass i solen. Mums! Blev en lugn kväll för jag fick redan på eftermiddagen en smygande huvudvärk som sen bara blev värre. Gick och la mig tidigt eftersom det var olidligt att vara uppe. Imorse när jag vaknade kände jag mig trött men ingen huvudvärk. Begav mig ut på min morgonpromis och då kände jag av huvudet igen..Så den har stegrat sig lite under dagen även om den inte är lika påtaglig som den igårkväll. Men jag mår tillräckligt dåligt och har vilat och sovit hela dagen, och ställt in min lilla dejt på stan med Tina och Tilda. Tråk!! Men jag vill inte riskera att smitta ner dom heller. Men jag hoppas på att det här bara är något tillfälligt som går över, för jag har ju en riktigt rolig helg som väntar! Har inte fått i mig någon mat än men känner att det nog skulle sitta fint. Så jag ska nog fixa något nu!

Mysig stickad tröja och "latex"-leggings från Gina. 149 kr styck! Snyggt att kombinera ihop eller ha leggingsen till någån partytunika/klänning och tröjan till jeans.

1 kommentar:

Sandra sa...

Hade en jättemysig dag med dig i tisdags!!! Hoppas att du mår bättre idag igen.... Ha nu en kanon dag så synes vi i morgon :)