söndag 23 augusti 2009

Myshelg

Tjoho gott folk!

Haft en bra helg? Min har varit lugn men bra! Gårdagen bestod av jobb. Sista dagen på Joy, och det blev en riktig bra avslutning! Ovanligt många söta och tacksamma kunder som gjorde mig glad! Sjukt att kunderna idag ska behöva tacka och bli förvånade att personalen hjälper till..Är ju det vi är till för men tyvärr har nog inte dagens butiker dom resurserna..Lördagskvällen bestod av hämtmat, godis och filmmys :) Har haft ont i min satans tand hela helgen men nu känns det bättre! Idag har jag varit hemma själv och har inte gjort så mycket. Sovit en del pga huvudvärk pga tanden..Sen diskat och donat lite. Behövde frisk luft så nu på kvällen gick jag en promenad på 1 timme och 15 min! Jätteskönt! En lugn och skön helg med andra ord! Snart börjar en ny vecka. Sista lediga veckan sen sätter skolan igång! Ska bli spännande och kul! Har två trevliga "dejter" inplanerade denna vecka och det ser jag fram emot!

Imorgonbitti börjar även Vakna med The Voice igen efter sommaruppehållet. Det tycker jag är lite kul :) Lite lagom underhållning på vardagsmornarna! Vet att ni är några som håller med mig i alla fall :)


Sov gott!

1 kommentar:

Sandra sa...

Sitter bänkad framför Vakna med The Voice, lovely!