fredag 21 augusti 2009

Tandvärk och ljudbok

Fredagskväll. Har jobbat idag, gick bra förutom att jag har fått inflammation vid en strulande visdomstand..Igen. Inte första gången, kommer ungefär två gånger om året. Jag försöker kurera mig själv varje gång genom att skölja med antibakteriell munskölj och knapra medicin. Brukar ge med sig efter några dagar men det är inte kul innan dess..Uscha. Känner mig halvt sjuk. Hängig i hela kroppen, ömmande mun och hals med huvudvärk på det. Känns som det blivit värre nu ikväll men jag ska jobba imorgon också. Om jag inte ligger i feber men det får jag inte!! *peppar peppar* Är ensam ikväll för J är och spelar fotbollsmatch i spöregnet..:S Har lånat en ljudbok på bibblan som jag ligger och lyssnar på. Väldigt rogivande och skönt. Har tänt en massa ljus och ligger och lurar :)

Trevlig kväll på er!


1 kommentar:

Systra di sa...

Låter mysigt! Förutom din tandvärk (kan bara tänka mig hur jobbigt det är). Ljudbok kanske man borde testa, om det går att koncentrera sig på att lyssna på rösten :P Jonas Karlsson skulle ju vara helt okej att lyssna på. Nästa helg ses vi! Ska bli riktigt kul!! Kramar