tisdag 4 augusti 2009

Nytt jobb (?), nya kläder och ny mobil!

"Hej hej, ge mig ett jobb snälla?" Nja riktigt så desperat lät jag inte idag när jag gick runt i butiker och sökte jobb. Men såhär såg jag ut i alla fall! Hade min röda axelbandsväska till och svarta ballerinaskor. Någorlunda respektabel i alla fall :)

Igår fyndade jag rejält! Hittade den här fina toppen på Lindex, halva reapriset + att det var lite mindre fläckar på. Så det blev till slut nästan gratis. Me lajkiii! :D Snygg till både jeans och svart kjol/byxor!

Blev också denna söta kjol från Lindex, samma där; halva rean + en smärre skavank på dragkedjan. Fick både toppen och kjolen för sammanlagt ca 70 spänn! Planen är att kombinera den med ett enkelt, svart linne instoppat och svarta sandaler/pumps till!

Här gör sig både färgen och mönstret bättre!

Ny mobil!! Ja, mitt abbonemang gick ur i dagarna så idag förlängde jag det och passade på att skaffa ny mobil också. Sony Ericsson T707, rosa såklart :D Det kostade mig nada! Dock ville jag ha ett fint fodral till som skyddar, 99 kr. Är så kul att förnya sig lite efter att ha haft samma gamla slitna mobil i två år!

Tjusig va? ;)


1 kommentar:

Sandra sa...

Du är alltid lika snygg! Skulle anställa dig på direkten om jag var arbetsgivare :) Och föresten fy fasen vilken snygg mobil!!!