söndag 6 september 2009

En bättre söndag

Ja gårdagen var ju sådär. Såå himla tråkig dag. Usch. Blev lite bättre sen på kvällen när sambon min kom hem och gjorde mig sällskap. Men han somnade tidigt så jag satt uppe och kollade på Forrest Gump. Dock gladare än tidigare på dagen så det gjorde mig inget :) Idag har varit en bättre dag! Fått en del gjort, tagit tag i disken bland annat..Skönt att ha den undanröjd! Haft en mysdag med gott fika och The Hills maraton. J har nog lite dåligt samvete för alla timmar han ägnar åt PS3 (Playstation) och som då jag blir lidande eftersom vi bara har en tv. Så i helgen har han varit snäll och till och med själv satt igång avsnitten med The Hills :) hehe han börjar bli rikigt insatt. Men jag tror det är mest för min skull han kollar och det tycker jag är ganska gulligt. Gäller att ge och ta i ett förhållande så det är bra att vi båda försöker efterleva det :)

Efter en helg spenderad mestadels inomhus i soffan och med solen skinande utanför fönstret idag, så fick jag tillslut panik på att bara sitta inne. Så jag kom nyss hem från en skön promenad runt sjön. Ganska varmt ute, solen värmer fortfarande, men luften är lite kylig och mysigt höstig. Jag gilla´rt! Hösten är en mysig och vacker årstid tycker jag. I alla fall precis i början, innan den blir alldeles för mörk och kall.


Imorgon börjar en ny vecka med skola och träning! Även lite fest planerad till helgen och det ser jag fram emot efter denna sega helg!


Ha en fortsatt trevlig söndagskväll mina vänner!


Peace Out!


1 kommentar:

Unknown sa...

Ville bara berätta att jag är tillbaka! :)

Kram