lördag 5 september 2009

Me, myself & Maltesers

Blää vilken seg och tråkig lördag det varit hittills..Seg och off är vad jag är idag. Hade velat hitta på något kul men J jobbar idag och kvällen bjuder inte på några spännade planer heller. Skit! Är ju lördag, då ska man umgås och ha kul! Hoppas han kommer hem snart så jag slipper sitta här själv och uggla..Har snart smällt i mig en påse Maltesers som är så ruskigt gott, men börjar bli lite för mycket av det goda nu..:S Disken väntar på att bli diskad men jag har inge lust..Ingen lust med något idag, samtidigt som jag vill göra allt annat än ingenting! Det får bli dagens citat :) Igår shoppade jag lite men lämnade tillbaka en topp idag som inte satt bra. Dagens utflykt blev det; en tur på stan. Nej nu ska jag sluta negga, det blir jag inte gladare av! Hej hopp!



"Ingen lust med något idag, samtidigt som jag vill göra allt annat än ingenting"..

Inga kommentarer: