torsdag 10 september 2009

En fullspäckad torsdag!

Ja det är ju inte varje dag jag är riktigt trött vid den här tiden på grund av att jag gjort mycket, snarare tvärtom. Men denna dag har varit händelserik och bra!

Började med ännu en intressant föreläsning på förmiddagen om inlärning. När det var slut vid 13 så blev jag hämtad av Tina och vi åkte ner på stan för en lunch. Blev salladsbuffé, mums! Men blev lite stressigt eftersom vi kl 14 skulle befinna oss i Domkyrkan för att lyssna på ett föredrag om självmord. Det var Ted Gärdestads bror Kenneth, som berättade om Ted och hans liv tillsammans, samt Teds tragiska självmord. Väldigt gripande och intressant. Det spelades också ljuvlig musik som elever från en folkhögskola stod för. Spelade och sjöng Teds kända verk. Så vackert! Musik och sång gör sig så bra i kyrkor! Så det var bättre än väntat och vi var så glada at vi gick! Tack Tina för att du uppmärksammat detta och bjöd med mig :)

Umgicks sen hela eftermiddagen med familjen Söder och kom hem vid 17. Hungrig och trött så jag hoppade träningen idag. Men har ju tränat mån-ons så jag är ganska nöjd ändå :) Får se om jag går imorgon..Blir en promis till skolan för att hämta min cykel i alla fall. Sen står fredagsstädning på schemat. Ska försöka öppna den stora feta psykologiboken också. Lördag blir det party och det ser jag fram emot!! Nu ska jag fortsätta lyssna på min ljudbok (som jag förövrigt aldrig tycks bli klar med) och invänta Idol! Trevlig kväll!

Ps. Kul att du är tillbaka Charlotte ;) Ds.


"Humlan" Fotograf: Min kära mamma! Dutti!

Inga kommentarer: