fredag 11 september 2009

Inhopp!

Skulle ju haft en städ- och pluggdag idag men så blev det icke! Blev inringd till jobbet eftersom en hade blivit sjuk. Det tackade jag såklart ja till! Gick först en morgonpromis upp till skolan för att cykla hem min cykel som stod där. Sen hem och göra sig iordning! Så jobbade jag mellan 12-18. Gick bra, känner redan att jag börjar komma in i det! Stod i kassan en del också, lika bra att lära sig den så fort som möjligt. Fick veta att jag kommer vara en av dom som har lite extra mycket ansvar i butiken och det känns jättesmickrande och kul! Butikserfarenheten är inte så dum att ha trots allt :) Så det blev en bra dag även om den fick en annan vändning! Ska eventuellt jobba imorgon också beroende på hur "den sjuke" mår. Får veta det ikväll eller imorgonbitti, lite jobbigt att inte veta, kontrollgumma som man är. Men men, har ju inget speciellt planerat imorgon, förutom att städa då. Slipper diskberget i alla fall för det tog min älskling hand om idag, så skönt! <3

Imorgonkväll är det party på schemat med förfest hos Erik och sen utgång! Jag ska dansa tills fotsulorna domnar bort!! :D Ni får väl kanske se lite pics sen någongång :)

Haft en mysig och skön kväll med god mat. J har gått och lagt sig redan, tröttmössan. Jag är inte så pigg heller men kaffet förut gjorde en del. Inte kommit något mess än om att jobba men det kan ju bli att jag får veta imorgon bitti. Får ta det som det kommer helt enkelt, kan jag behöva träna på ;)

Ska kolla vidare lite på filmen på 1an nu sen sussa!

Natti på er!

Pust och krax!

Inga kommentarer: