söndag 13 september 2009

För gammal..

för att parta natten lång. Ja det har jag kommit till insikt med idag att så måste fallet vara för min del. Varit så sjukt trött hela dagen idag! Men vilken lycka kväll det blev! Var rätt sliten efter jobbet och var rädd att tröttheten skulle gå ut över partyhumöret, men icke! Hade nog snarare inte kunnat vara mer laddad :) Hade så grymt kul på krogen, dansade loss på schlagergolvet och schlager gör än så härligt oseriös och glad! Stannade till stängning och då blev den en promenad hem utan skor..AJ AJ AJ. Men det var det allt värt ömma fossingar! Haft en riktigt slö söndag och sovit en del. Välbehövligt. Känner mig rätt sliten forfarande och det blir nog i säng tidigt. Ny vecka imorgon, och min måndag kommer bestå av den städ- och pluggdag som jag fått skjuta på nu några dagar. Har förresten gått bra att jobba och det känns som jag kommer trivas superbra! Skönt!


Ja det började ju lugnt och sansat i alla fall. Men var på bra humör redan innan festen även om jag var tröttis. Mitt nya linne från Lindex, 149 kr! Trivdes jättebra i det!

Ehh joråsåatte..En av tjejerna på festen körde med sitt partytrick; hon visade sig ha en extremt lång tunga!!! Vi andra skulle ju då så klart försöka bräcka henne och jag tror faktiskt jag kom 2a :) HAHAHA

Ja sen var jag igång..
Egotrippat att bara lägga ut bilder på mig själv kan tyckas, men det är av respekt för dom andra på festen, som jag inte frågat om lov, som jag inte lägger ut bilder på dom andra! (undantag hon jämte mig, som fick smyga med på ett hörn) Men vi var fler än två på festen, i promise ;)
That´s all folks!
Pöss!



Inga kommentarer: