fredag 4 september 2009

Fredagsmys


Gääsp. Fredagkväll och jag är trött. Klockan ringde 6.45 imorse sen har jag hållit igång fram till lunch ungefär. Först skola sen åkte jag ut till ett köpcentrum och strosade lite. Blev lite shopping, så hiimla mycket fint nu!! Blev en sväng förbi Ica Maxi innan hemfärd. Resten av dagen har jag spenderat i soffan framför tv:n och datorn, skönt! Hade lätt kunnat sova middag men har inte blivit så. Vi åt en jättemumsig middag idag, ungefär som tacogratäng, med tacochips och sallad till! Muuumma säger jag bara! Smuttat på ett par glas vin nu och bara allmänt njuter av en skön kväll. Blir nog läggdags inte allt för sent, känns i ögonen att jag är lite sömnig..Morgondagen och söndag är ännu oplanerade och det får bli vad det blir! Ha en riktigt skön kväll nu allesammans, det ska jag/vi ha!!


Puss och kram, gonatt!

Ps. Visst är det fina kort? Jag som tagit med mammas nya kamera som hon fick av oss i present! Jag vill också ha en systemkamera, blir så otroligt fina kort! Kanske något att önska mig i 25-års present...Ds.

Inga kommentarer: