onsdag 2 september 2009

Kaffe och Digestivekex

Gokväll gott folk! En bra onsdag börjar lida mot sitt slut. Fick sovmorgon imorse då jag inte började skolan förren 13. Men jag gick upp vid 8 ändå, skönt. En väldigt lugn och skön förmiddag hade jag för att vid lunchtid cykla iväg till skolan. En 3 timmar lång, riktigt intressant föreläsning om hjärnan blev det idag! Faschinerande och otroligt spännande hur hjärnan fungerar och är uppbyggd. Dock mycket mer att lära men det hinns nog med! Känner nu att jag skulle vilja läsa klart hela kursen, men vi får som sagt se hur det blir..

Efter att ha cyklat hem igen, ätit lite mellis och hunnit spendera omkring en timme hemma, var det dags att ge sig ut igen. Den här gången för att träna ett skivstångspass på Friskis. Det gick bra men jag tog det lugnt med vikterna, dumt att börja för hårt. Nu på kvällen har jag haft en skön stund för mig själv då sambo min är på bio med en kompis. Kaffe och Digestivekex har varit mitt sällskap ikväll :) Farligt god kombination! Men efter så mycket motion idag så var jag allt värd det tyckte jag :P

Morgondagen kommer jag att spendera hemma. Ingen föreläsning på schemat, men jag ska läsa hemma. Sen blir det ett aerobicspass senare på eftermiddagen för att sedan avsluta kvällen bortbjudna på fika! Mycket trevligt och det blir nog även en bra torsdag :)

Nu ska jag lyssna ljudbok innan det är dags att nanna!


Sov gott och vakna torrt! :)




Inga kommentarer: