tisdag 1 september 2009

Skolstart

Så, nu har jag uppdaterat lite med ett par inlägg och här kommer ett tredje:)

Idag var det skolstart för min del! Ska ju läsa Psykologi A på universitetet här i Växjö, nu i höst. Tanken är att i alla fall läsa nu i september innan jag börjar jobba, för att sen se om det går att kombinera båda. Vill inte att skolan ska gå ut över jobbet som jag tar i första hand, så jag är tveksam att det kommer funka..Men värt ett försök är det och skönt att ha något att göra denna månad! Hade introduktion imorse, var bara i 2 timmar. En mjukstart med andra ord :) Verkar bli en riktigt spännade introkurs och en riktigt bra föreläsare! Så det kommer nog bli kul! Har i snitt 3 föreläsningar i veckan vilket är ganska lagom, och vad jag är van vid sen min tidigare utbildning. Har föreläsning imorgon och fredag denna vecka sen är det nya tag nästa!

Igår gjorde jag inte så mycket på dagen. Den gick så fort så helt plötsligt var det dags för träning. Ett medelpass på Friskis där dom har prova-på-vecka nu! Riiiktigt svettigt var det men kul och skönt! Ikväll blir det ett ryggpass! Lika bra att passa på att testa lite olika pass när det är gratis :P Har städat lite nu på dagen och nu ska jag snart gå och handla lite.

Igår firade jag och kärleken 2 och ½ år! Grattis till oss! <3

Senaste köpet i skoväg, ett par kilklacksboots från Din Skor 299 kr! Invigde dom idag i skolan men med strålande sol och över 20 grader varmt ute, så kändes det att dom allt får vänta lite till innan dom används igen! Men riktigt sköna och snygga tycker jag :)

1 kommentar:

Sanna sa...

Jääääättesnygga pjuck! Och STORT GRATTIS till er små lovebirds! ; ) Pussar och kramar! <3