torsdag 1 oktober 2009

25 år och lycklig!

Hallellå! Igår var det min 25 års dag och den blev kanon! Överröstes verkligen med gulliga grattis-sms, kort, hälsningar under hela dagen! Tack alla!! <3 Tidigt på morgonen sjöng J för mig och gav mig min fina present som var ifrån min familj och hans; en systemkamera!! Yeees!! Jäklars vad det blir fina kort, så kul att ha!! Sen var det dags att jobba några timmar på dagen. Det gick bra och fort. Jag har verkligen superdupersöta kollegor som skrivit en söt lapp till mig i fikarummet och köpt en liten bakelse till mig, nååååhh gullisar!! Oförskämt att ha sån tur med arbetsplatser och arbetskamrater!? Eller jag ska kanske bara vara glad över det! :) När arbetsdagen var över så var det till att hämta tårtan sen hem och förbereda. Senare kom gästerna som var kompisgänget här i Växjö. Vi blev 8 stycken sammanlagt. Jag har verkligen funnit fantastiska vänner här och det är jag så glad över! Tack för att ni gjorde min dag! Av dom fick jag Singstar som jag önskat mig, yeees igen! Så vi sjöng mest hela kvällen :) Mycket trevlig födelsedag! Fick även otroligt vackra blommor, fina smycken, kort med rörande ord med mera! Jättenöjd är jag!

Idag har jag jobbat heldag, hållit i både öppning och stängning. Men det var inga problem, man är alltid två som gör dom rutinerna så det är rätt skönt! Var en bra arbetsdag men jag har känt mig trött. Mycket med att fylla år och börja nytt jobb :) Men det känns kanon! Hittar en massa fint varje dag som jag vill ha...:S Tur jag börjar tjäna pengar nu så jag kan shoppa med gott samvete! ;) Middageb bestod av blodpudding och stekt fläsk, mums! Blir en lugn kväll i soffan..*gäsp* Imorgon är det jobbardags igen, även hela helgen. Känns som jag inte kommer orka/hinna träna lika mycket nu när jag börjat jobba, men ska försöka få in det också.

Nu ska jag kolla Idol och bara slappa!

Ska lägga in bilderna från nya kameran sen, så ska jag visa hur fina kort det blir!

Puss & Kram!

1 kommentar:

Pappa sa...

Hejsan. Kull att du du är nöjd med din födelsedag. Kul att du trivs i Växjö och att du har fått kompisar ock arbetskambrater du trivs med.
Synd att det är långt till er,
men huvudsaken är att ni har det bra ock kul att du trivs i Småland.
Kram Pappa