söndag 4 oktober 2009

Jobb, jobb..

och åter jobb. Ja nu är man igång, och det med råge. 6e dagen i rad imorgon. Skulle egentligen varit ledig men får hoppa in heldag nu eftersom en tjej är sjuk. Bra att få extra timmar jo, men jag har varit/är så otroligt trött och sliten. Inte van ju, så det tär på kropp och knopp. Men men, jag pallar nog, ingen idé att klaga..Men hade ju varit skönt med ledighet i alla fall en dag. Nu blev så inte fallet och jag får väl gilla läget helt enkelt! Är ledig onsdag och söndag i alla fall om det inte sker några ändringar där..Men söndag tänker jag då inte jobba för i helgen kommer kära syster och mamsen på besök, och då vill jag allt mysa och umgås med dom!! Nej lika bra att lägga sig nu kanske så jag orkar med morgondagen...

När ska vi/jag hinna/orka diska diskberget och träna???

Godnatt från arbetsmyran! :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Diskberget får Jens ta hand om, och träningen, där blir det inga proble för du kutar nog fram & tillbaka i butiken om & om igen :) Puss