tisdag 6 oktober 2009

Seven days...

Sjunde arbetsdagen är avklarad och jag är trööött! Ledig imorgon och det känns skönt. Man uppskattar verkligen lediga dagar väldigt mycket mer när man jobbar mycket, det är ett som är säkert :) Kommer ta en lagom lång sovmorgon, vill ju ta vara på dagen! Morgonpromenad och träning på kvällen ska bli av i alla fall, måste passa på! Kommer bli skönt. Sen blir det till att slappa, plocka lite hemma sen bara ta dagen som den kommer! Jag ska se till att ta igen lite bloggande imorgon också, lägga upp lite bilder och så. Vad sägs om det? :)

Nu svider mina ögon och jag hör sängen ropa mitt namn..

God natt allesammans!

Pssst, min älskade sambo hade tagit tag i diskberget så det var borta igår när jag kom hem från jobbet, och träning, ja det blir det ju imorgon! :) Life is good!



Inga kommentarer: