torsdag 26 november 2009

Förvirrad

Åhh vilket oflyt jag har haft idag än så länge. Började dock bra. Gick upp redan vid 7 för att hinna ha en skön morgon innan jag skulle sätta fart med packning med mera. Lagom när jag gjort mig iordning och kommit till att fixa håret, så inser jag att det är alldeles flottigt och bara måste tvättas! Slingade det ju igår och jag tror det var inpackningen efteråt som gjort det flottigt. Uhhh! Så då blev det plötsligt väldigt stressigt eftersom jag tvättade, fönade och snabbplattade håret. Väl klar med det var det till att slänga ihop lite saker i resväskan sen sy dit en knapp på mig jacka. Stress stress stress! Iväg till jobbet i snabb takt, med min rullresväska i släptåg. Väl framme vid jobbet vid halv 10, kommer jag och min kära kollega fram till att jag börjar 12!! Åhhh!! Varför har jag inte kollat schemat!! Nää jag tar bara förgivet att jag öppnar eftersom jag gjort det de senaste dagarna. Så det var bara att vända hem igen, så nu är jag hemma och varvar ner och väntar på att få gå och jobba :)

Hade en otroligt mysig kväll igår med Jessica. Hon var redan här när jag kom hem från jobbet. Sen satte vi igång och lagade middag, käkade och snacka en massa som vanligt. Mycket trevligt med tiden bara flög iväg! Sen var det dags att slinga mitt hår vilket tog tid! Dra ut slinga för slinga genom alla små små hål i hättan, ja bara det tog väl en timme. Men när färgen väl var i (vilket var runt 22.00..) så började vi grädda våfflor som vi hade planerat in denna kväll också. Blev en sen fika men mycket god! Vid 23-snåret körde jag hem Jessan och 23.30 var jag i säng. En intensiv men mycket trevlig dag/kväll! Jag blev nöjd med håret också, blev verkligen blont men det var ju lite tanken med det hela :)

Jaha, det var en uppdatering av min dag och gårdag det!

Ha det gott!

Kramar till er från en förvirrad blondie :P

Inga kommentarer: