tisdag 3 november 2009

Helgen med Sandra!

Helgen var riktigt lyckad! Åhh vad vi har haft det bra, roligt, mysigt och roligt!! Fredagen har ni ju redan fått sett i bild, blev en jättemysig kväll framför tv:n. I lördags vaknade vi ganska tidigt men tog en lång och slapp förmiddag för att sedan ta en sväng på stan...



Men väl på stan så kände vi inte för shopping, så vi köpte oss en varsin latte (jag chai och Sandra vanilj) sen gick vi ner till sjön och satte oss. Underbart väder så vi bara njöt av solen! Livskvalle på hög nivå!!
Glada och förväntansfulla inför kvällens party :)

Dags för party! Min outfit för kvällen bestod av min gamla svarta klänning från HM, sen min nya väst! Strumpbyxor i 20 den till. Sockorna hade jag endast hemma och inte på krogen sen ;)

Snygga Sandra!! Så fin sminkning för kvällen!

Snygga Sandrorna ;)

Vi var helladdade för att sjunga Singstar, när vi insåg att mina skivor var kvar på förra helgens inflyttningsfest..:( Buhuuu!!!

:(

Så vi fick helt enkelt köra en till omgång "Intim", ett mycket roligt spel som jag kan rekommendera! En del kluriga frågor som ni ser ;)

Ett glas vatten, ett glas likör och ett glas vin. Popcorn, chips och ett roligt spel. Trevligt sällskap på det och kvällen var fulländad!

Vi blev lite tidiga på krogen eftersom vi skrivit upp oss på listan..Helt öde på dansgolvet! Men en timme senare var det smockat kan jag säga!

Sandrorna, glada i hågen och danssugna! Efter cirka 2 timmar blev vi less och gick hem. Satt och pratade länge och väl sen var det dags att sussa! Söndagen var vi trötta. Kollade på film och tog även en promenix. Vid 18 vinkade jag av Sandra vid tåget. En riktigt bra helg! Tack gumman!



Inga kommentarer: