onsdag 4 november 2009

Jag umgås bara med andra Sandror!

Haha ja man kan ju lätt tro det! I helgen var ju Sandra B. här. Idag har Sandra H. och jag gått på stan, ätit lunch och fikat ihop :) Mycket trevligt! Skönt med en ledig dag. Perfekt att jobba två dagar, vara ledig en, jobba två till för att vara ledig en igen :) Blir det inte så jäkla inrutat som ett måndag-fredag jobb blir, även om det finns fördelar med det också! Helgen är ju helig på något sätt! Jag är ledig lördag i alla fall men jobbar söndag. Gick upp vid halv 9 imorse så jag hann med att göra lite nytta i hemmet också. Skönt! Efter att Sandra åkt hem så åkte jag och älsklingen till Ica Maxi för att storhandla. Sååå skönt att ha en massa att välja på igen! Slippa äta sånt som man egentligen inte vill ha, men i brist på annat blir tvungen till..Så nu blir det lax-, kyckling-, fisk- och kasslerrätter med mera!!! Mums! :)

Jag blev kär idag. I ett par skor. Kan inte sluta tänka på er..Ett par skitsnygga Vagabondkängor/stövletter med en ganska hög kilklack och typ "skridskosnörning". OMG, vill ha!!! Skulle aldrig ha provat dom..Dom kostar en tusing och det känns lite väl. Behöver inga skor, köpte ju nyss nya stövlar. Men jag får liksom aldrig nog. Skulle kunna ha hundratals skor och ändå inte känna mig nöjd. Sjukt det där! Men nej, nu är det för sjutton köpstopp för mig tills nästa lön kommer. Har redan bränt på tok för mycket av den jag ganska nyss fick. Dock har jag handlat tre julklappar och köpt tågresa! Så det så! :P Snart 25e igen?? Sen hitta jag något som jag inte heller skulle tacka nej till; en adventskalender men i stället för choklad i luckorna så var det 24 stycken make-up produkter! Fatta vad kul! :) På Åhlens för 299 kr. Något att önska sig i 1:a adventspresent kanske, om det finns något som ens heter så? ;) NU gör de det!

Skulle egentligen ha jobbat 12-18 imorgon, men eftersom en skulle vara hemma och "vabba" så får jag jobba heldag nu. Men det gör mig inget, blir ju bara mer pengar och jag skulle inte gjort så mycket nytta ändå den 1 ½ timmen innan. Sen är planen att gå på Core direkt efter jobbet. Det är riktigt bra träning! Tredje träningspasset denna vecka blir det i så fall, och det känns skönt att vara igång! Blir nog ett fjärde på söndag, hålls ett riktigt svettigt konditions/styrke-pass då!

Nej nu är det slut-tjattrat om onödiga, ytliga ting och nog dags att sussilussa. En fullspäckad morgondag väntar!

Hörrni, det ska visst komma en del snö inatt!? Uss, på med vinterdäcken ni som är ute på vägarna! Själv kommer jag ta mig fram med cykel imorgon..Som alltid ;)

God natt!

Kramar

Ps. Jag och syrran planerar en Thailand-resa i vår!!! Vill verkligen! Ännu en anledning att hålla i pengarna...Ds.

Inga kommentarer: