torsdag 28 januari 2010

Hejdå kalla Sverige!!

Väskan är nu packad och klar! Hann diska innan jag åker också, så slipper jag lämna det till älsklingen..Jag slipper ju trots allt diska på ett par veckor nu :P Snart går tåget hem till Södertälje syd, där hämtar mormis och morfis mig och kör mig hem till Nyken city. Sover inatt hos mamma, sen imorgonbitti halv 9 går tåget till Arlanda! Halv 3 på eftermiddagen flyger vi till Thailand!! Börjar bli lite nervös nu..Ihhhh!! Men ska bli grymt skönt och kul!!

Ha det så bra här hemma nu, vet inte om jag kommer blogga något under dessa veckor. Det får vi se!

Många kramar till er alla!!!




Heeejdåååå!!

4 kommentarer:

Anna sa...

Ha det så skönt!! Njut! Och hälsa Thailand från mig. Glöm inte att pruta.
Fly safe!
kram!

Madde- sa...

Åh vad underbart det låter,jag vill också vara resepirrig!!
Res lungt och akta dig för alla katojjer...eller hur det stavas!

:P

KRAM

Therese sa...

Hoppas du får en underbar semester! Kram

Sanna sa...

Jag vet att ni kommer få det underbart, se till och njuta ordentligt!!! Thailand är outstanding!!!!! Va rädda om er! Kramar