måndag 1 februari 2010

Thailand ar underbart!

Heeej mina vanner!!

Blir ett kort inlagg, tiden gar snart ut har. Vi har det superbra i alla fall, och njuter till fullo! Inga daliga magar an sa lange och det ar skont. Var ju sa oroliga for det :) Har hunnit med en del bilder men blir nog att jag lagger in nar jag kommer hem sa far ni se da!

Sitter just nu och svettas i en tunn klanning och bikini under, redo for dagens beachvistelse! Idag ligger vi pa var strand i Ao Nang, igar tog vi en battur till en annan fin strand! Bla himmel varje dag, lite moln dyker upp ibland men det ar mest bara skont :P Over 30 grader i skuggan!

Nu maste jag ga!

Manga pussar och kramar fran mig!!

2 kommentarer:

Madde- sa...

30 grader i skuggan,jag börjar snart gråta alltså!
Här sitter man på jobbet och fryser ihjäl..Visserligen börjar det bli varmare ute..
Hoppas ni har det underbart och kul att du uppdaterade!

Kram

Therese sa...

Passa på å njut! Hoppas ni har det alldeles underbart där borta i värmen!
Kram