måndag 11 januari 2010

I´m in shoe-heaven


Ojojoj..Två snygga par skor på en och samma dag! Det är ju bara för bra för att vara sant :) Har haft en ledig måndag och den har gått i shoppingens tecken. Gått i affärer i stort sett hela dagen. Blev lite av varje, bland annat lite bra-att-ha-saker till resan! Sen kunde jag bara inte motstå ett par skor från Monki (dom översta på bilden). Så grymt läckra och sköna!! Det blev en present till mig själv för att jag fick jobbet ;) Sen kom det ett paket idag från HM, men det vara bara skorna som kom. Resten kommer i vecka 3. Men dom satt som en smäck och riktigt sköna och stadiga! Jag blir ju typ 186 cm i båda men vafan, är man lång så är man. Är ju snyggt att vara långstång! :) Är glad att det är storlek 38 i båda och att jag kan ha dom! :) Nu ska jag göra mig iordning för kvällen middag hos J & J!
Fortsatt trevlig måndag på er!
Pöss!

1 kommentar:

Linda sa...

grymt snygga!! geee mig:D