måndag 15 februari 2010

Hemma igen!

Igår, söndag, kom jag hem till Växjö och min underbara sambo igen. Känns otroligt skönt att vara hemma igen! Sista dagarna höll jag på att krevera av saknad efter min korv. Men fiii fan vad det är kallt här!! Snacka om kontraster när vi gick på flyget i Thailand och när vi klev ut i kylan på Arlanda..Urriburri! Men det var ju väntat. Inte länge kvar till våren, får se det så! Men två veckor kändes lagom i Thailand. Vi hann med att göra mycket men också att slappa rejält. Precis som en semester ska vara! Har varit en underbar resa! Tack mina älskade tjejer! <3>

Imorse vaknade jag pigg innan 6. Lite jetlagad fortfarande antar jag, är ju 6 timmars skillnad. Lite spänd inför nya jobbet som börjar idag också, svårt att somna om när tankarna börjar snurra :) Men det känns kul och spännande! Har ingen aning om vad den här veckan kommer att innebära, men är inställd på att bli fullmatad av info och vara helt slut på kvällarna! Men sådär skönt trött :) Längtar till helgen, för på lördag ska vi har party här hemma! För mina gamla jobbarkompisar bland annat, sen lite andra vänner :) Ska bli grymt kul!! Blev inte alls mycket festande i Thailand faktiskt, så jag känner mig laddad att skaka rumpa!

Nu ska jag lägga ut lite bilder i ett inlägg, sen käka frulle och ladda inför denna spännande måndag!

Ha en bra dag vänner, släkt och familj. Och alla ni andra som läser min blogg, om det nu finns andra :)

Kramar från en solbränd, utvilad och glad Sandris :)

1 kommentar:

Sanna sa...

Välkommen hem sötis!!! Jag vet att du haft det underbart och är redo för dina nya utmaningar! Lycka till på jobbet, det kommer gå galant! : )
Massa kramar!!!!