söndag 21 februari 2010

Mer Thailand

Underbart.

De tre musketörinnorna :)

Tuk tuk- tajm!

Fish-spa! Små (och lite för stora!) fiskar som äter bort döda hudceller från fötterna.

Jag körde bara med ett ben eftersom jag hade ett sår på tån. Häftig, kittlande, pirrande känsla som ibland gjorde ont när dom större fiskarna tog sig en tugga!

På väg uppför den låånga trappan (1200 trappsteg) Tiger cave temple?. Mitt på dagen gjorde vi detta (ehh varmt?), vilket gjorde det till en riktigt stor utmaning!

Så jäkla gött att komma enda upp, vilket känsla! Där uppe fanns en gigantisk Buddha i guld. Men utsikten tog nog priset, OMG!

Ännu en dag på stranden, i det kristallklara vattnet. Tror detta är Prahnang beach.

Träffade på ett stånd med en massa coola brillor :) Han som sålde dom verkade inte överförtjust i att vi bara provade, skrattade, tog kort sen gick därifrån utan att ha köpt något :P

Nej det är inte i poolen vi badar :)




2 kommentarer:

Sandra sa...

Gud va härligt det ser ut gumman! Saknar dig! Puss

Madde sa...

Hej gumman,gud så härliga bilder! Du har minnen för livet i den där resan!
Hoppas du har det bra där hemnma i Växjö. Håll ställningarna!
När jag kommer hem så vill jag jättegäääärna ses!
Kram