söndag 28 februari 2010

Helg i Helsingborg

Denna helg har tilbringats i Helsingborg. Där bor Mats & Paulina, därför vi var där :) Har varit en jättemysig och trevlig helg fylld med MYCKET ät- och drickbart, sen hann vi med lite shopping också igår. Kom hem på eftermiddagen idag. Tog tillsammans med älsklingen tag i disken när vi kom hem så den försvann fort! Sen började jag laga mat så vi kunde samla på oss lite ny disk..Måste bara tipsa om det vi åt! Finns en färdig fryst samling från Findus, med sockerärtor, fetaost, paprika, rödlök, solroskärnor och bladspenat. Så gott och smidigt att slänga ihop tillsammans med stekta kycklingbitar, vitlök och matlagningsgrädde. Till det hade vi tagliatelle eller bandspaghetti som det också kallas. Riktigt gott och jag blev mätt som en ko, inte första gången den här helgen kan jag säga. Mumshelgen är slut, och nu väntar en nyttig och hurtig vecka! Ska försöka se till att köpa nytt träningskort snarast!! Riktigt nöjd med mina inköp i helgen, tycker jag kom billigt undan och fick mycket för pengarna! Inköpen blev följande:






Skön, randig tröja från Bok Bok, 99 pix.

Tunika/skjorta från Solo, 199 kr på rea! Vilket fynd!

Långt halsband i form av två vingar, från Scorett, 169 kr. Love it!

Blev förälskad i detta snygga armband från Indiska, cirka 70 kr.

Randigt stickad tröja från Bok bok, 299. Ser kanske inte så snygg ut såhär men blir riktigt fin och fräsch på! Snyggt en kylig sommarkväll till shorts!



2 kommentarer:

Tinii sa...

Fin fina saker ;) Jag blev lika förälskad som du i armbandet o halsbandet :) Kraaaam

linda sa...

fina saker:)