söndag 7 mars 2010

Heej!

Har haft en bra vecka och helg! Jobbet flyter på bra och jag börjar känna mig mer och mer hemma! Trivs verkligen! Arbetsuppgifterna är roliga, kollegorna härliga och jag känner mig som en i gänget! Börjar sakta men säkert att öka på antalet sökande, men det känns bra att ta det lilla lugna så att jag verkligen hinner lära mig. Har denna vecka kommit igång PÅ RIKTIGT med träningen igen, och det känns riktigt skönt! Har bytt från Friskis till Nordic club, och haft en prova-på-vecka där denna vecka. Testat på 3 olika pass och jag diggade alla!! Mycket dansinspirerade pass och det gillar jag skarpt! Känns som jag kommer trivas även på träningsstället och det gör att jag blir mycket mer motiverad att träna! Nya, roliga pass! Imorgon ska jag och en kollega Linda gymma tillsammans efter jobbet, ska bli kul och skönt!

Helgen har varit lugn, mysig och skön. Hade bestämt mig för att inte boka in någonting denna helg eftersom det varit något varje helg sista tiden. Kände att jag bara behövde få vara! Det har jag fått nu och det har varit jätteskönt. Har haft riktig kvalitetstid med J, myspys! Åkte runt och letade efter soffa igår, men ingen föll oss direkt i smaken. Igårkväll blev det tacos/semla/godis-mys framför Mello. Kräksmätt sen kan jag lova! :S Men är det lördag så är det, den dagen man får unna sig! Idag har vi städat, sen gick jag en långpromenad i det underbara vädret!! Är våren på ingång nu tro??

Nej nu ska vi kolla på Catch me if you can på 5an med Leo och Tom! Bra film! Trevlig söndagskväll!

Inga kommentarer: