söndag 14 mars 2010

Söndag Sömn Shopping

Har varit en skön dag! Dock varit rätt seg efter gårdagen, både intensiv ridning och sen lite party på kvällen. Efter Melodifestivalen blev vi lite danssugna så det blev en sväng på krogen. Dock gick vi till ett inte alltför dansvänligt ställe så jag hade nog klarat mig utan utgång. Men det var trevligt! Kom i säng sent och vaknade tidigt imorse, så efter frukost och slapp i soffan så blev jag sömnig igen..Gick och la mig igen och sov gott ett par timmar till! Sen gick vi ner på stan och käkade en sen lunch. Var jättemysigt, vi satt och pratade länge och väl om allt möjligt. Du och jag älskling! Jag tog en sväng in på MQ. Har inte köpt något därifrån på länge, shoppade mest där när jag jobbade inom MQ. Men idag hittade jag en hel del fint! Kom undan bra prismässigt också tyckte jag, me like!! Jag är så öm i kroppen idag efter ridningen..Aj aj aj. Mest i ljumskar, höftböjar, rumpa och ländrygg. Känner mig som en gammal tanta! Men inte alls konstigt så som jag fick kämpa!! Håller på att tvätta och hör hur det skvalpar inne från toaletten..Det svämmar nämligen över vatten på halva golvet vaje gång det tömmer! Vi måste nog fixa det där..;) Snart måndag, en ny spännande vecka börjar!! Ingen söndagsångest så långt ögan kan nå! :)



En jätteskön, lite längre/större kofta med "armbågsskydd".

Ett par leggings med ett diskret mönster i!

En cool, lite oversized t-shirt. Snyggt till jeansleggings/leggings och kavaj! Sorry Madde för att jag är en liten härmapa men den är ju så fin och billig! :)



3 kommentarer:

Sandra sa...

Super snygga inköp!! :)

Sandra sa...

Jag totaldiggar de du shoppat gumman :)

Madde- sa...

Hahah go du är! Javisst är den fin,och billig!Älskar den!

Träningsvärken efter ridningen är helt underbar,man känner verkligen att man jobbat. Måste också ta tag ridningen igen. Saknar det massa!

För att svara på ditt mess så jobbar jag kväll ikväll. Jobbar sjukt dumma tider denna vecka.Super tråkigt! Söndag eftermiddag,fika och promenad då?Hoppas du kan!

KRAM