onsdag 28 april 2010

Ja du ser rätt, nytt inlägg!!

Hej igen mina kära läsare! Eller ni kanske har lämnat mig nu när jag varit så dålig på att uppdatera..?? Jag har verkligen tappat lusten helt. Sen efter jobb och träning så är det så skönt att bara få vara, så då har bloggandet mest känts jobbigt. Därför har jag avstått. Men har ju ändå haft bloggen i 2 ½ år nu, så jag får ju ha några svackor då och då, tycker jag :P Men jag känner nu att lusten sakta börjar krypa tillbaka, så det var nog nödvändigt med ett uppehåll!

Ja livet är sig likt sen sist. Jobbet flyter på och jag trivs verkligen. Börjar komma upp i antal sökande och det är kul! Kul med mycket att göra :) Har världens bästa kollegor som gör varje arbetsdag rolig! Har varit förkyld och därmed ingen träning men nu är jag igång igen, känns jätteskönt!! Har till och med gått och blivit hälsoinsperatör på jobbet också, det ni ;) Livet i Växjö är bra, men alltid en saknad att vara ifrån nära och kära. Hur bra jag än trivs här, så kommer jag aldrig ifrån den saknaden. Men vi försöker ju ses så mycket vi kan! Var hemma nu i helgen en sväng, och var i Stockholm för att se Mia Skäringers show. Säger bara, GRYM TJEJ!! Se showen om du har möjlighet. Riktigt jäkla bra. Skrattade så jag grät och blev så berörd att jag nästan grät vissa stunder. Otroligt gripande och underhållande show. Bästa på länge! Var en intensiv men mysig helg, och jag hann träffa många vilket alltid känns bra!! Kärlek.

Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut. Har varit en trött men bra vecka, men helg känns skönt. Imorgon efter jobbet ska jag fika med Madde och det ser jag fram emot! Fredag är det halv arbetsdag eftersom det är Valborg, och då ska jag luncha och shoppa med en före detta coachkollega som slutade förra veckan. Mycket trevliga inslag! Får se vad helgen bjuder på, eventuellt lite festligheter :)

Men nu vet ni att jag lever, och att jag inte lagt ner bloggen för gott ;) Ska försöka se till att blogga mer nu framöver!

Hoppas ni mår bra!?

Lite bilder från lördagen i huvudstaden:





"Bakom våra solglasögon, kan vi vara oss själva" :) Synd bara att mina pajka och jag måste köpa nya..Köpta i Thailand kan tilläggas..

Jag och mammis på vift i Gamla stán!

Mmm killar :P Brolle var den jag suktade mest efter..;) hihi




Inga kommentarer: