torsdag 29 april 2010

En härlig torsdag!

Har varit en bra dag idag! Även om jag varit lite trött och gäspig har jag varit på bra humör. Efter jobbet så mötte jag upp Madde på stan, och vi tog en sväng i affärer innan vi satte oss på en uteservering och tog en macka och kaffe. Pratade en massa om allt möjligt, och det var riktigt mysigt och trevligt! Gillar den tjejen skarpt :D Blev lite shopping för min del också som ni kan se bild på längre ner :) Sen igår när jag kom hem från jobbet så hade min underbart söta och snälla vän Sandra skickat ett paket på posten. I det låg en massa härligheter! Smink, pincett och olika masker. Du är för söt gumman, TACK igen!! Igår svettades jag ihop med Frida på boxen, alltid lika jäkla kul!! Har lite ont i kroppen idag dock ;) Men vi börjar bli riktigt haj på det där, så nu ger det mer! Imorgon är det Valborgsmässoafton och jag jobbar bara fram till lunch, gött mos!! Ska sen möta upp Linda, min gamla coachkollega, för en lunch och en tur på stan, igen ;) Få se vad man kommer hem med då..Alltid blir det väl något! Blir en lugn kväll sen med grille och lite vin, kvalitetstid med käre sambon! Lördag dock är lite fest inplanerat. Eller ta några glas och se vart kvällen leder snarare :) Trevlig kväll på er!
Gissa om jag blev glad när allt det här ramlade in i paket genom brevinkastet!?


Blev en ny parfym, för min gamla är slut. Blev Escada efter mycket velande, hyffsat billig med en god doft! Sen ett par somriga sandaler från Monki!

Mina brillor gick ju sönder i helgen, så jag köpte dessa från Gina som jag spanat in. Älskar stora solglasögon!


2 kommentarer:

Madde- sa...

Åh tack själv!! Var super glad när jag åkte hem ifrån stan,var mycket trevligt! :) Du är så go!

Hoppas vi kan ses snart igen!

KRAMAR

Sandra sa...

Jag är så glad att du blev så glad för paketet :) Puss