fredag 30 april 2010

Snart är somma´rn här i purpurvågor!

Före..

Valborgsmässoafton! Har varit en kort men bra arbetsdag, slutade redan vid 12. Sen mötte jag upp Linda på stan för en lång och trevlig lunch, sen gick vi i affärer. Ösregn ute så inte vidare trevligt att gå på stan då..:( Men man kan inte få allt här i världen! Jag köpte ett par skor (nämen!) idag också..Ja jag vet, men jag behöver faktiskt ett par nya, svarta ballerina för mina gamla är bra jäkla slitna och äckliga. Ballerina är det jag använder absolut mest under vår/sommaren så det var en nödvändigt köp! Så det så! :P Sen var det dags för mig att gå till frissan, glömde skriva det igår att jag skulle dit. Blev nöjd, klippte ungefär som sist men lite mer "lutning" eller vad man ska säga. Slingorna blev fina och naturliga, hade dock velat ha lite ljusare. Men det kan jag reglera själv nu för jag köpte med mig ett silverschampo! Har aldrig testat det innan, men det ska tydligen bli en fin, kall blond färg. Bör dock inte överdosera för då kan det bli blålila nyanser..:S Ikväll blir det inget ut och svira med alla andra "ungdomar", nej nu börjar man bli gammal. Hemma och mysa med sambon :) Lite vin blir det väl på sin höjd. Ska däremot ha lite folk här imorrnkväll, sen får vi se om vi går ut.


Trevlig Valborg önskar jag er alla!




Efter! Fredagströtta jag..men fin i håret i alla fall :)

Den omtalade lutningen.

Skorna köpte jag på Euro Sko, rea så "pejjade" endast 209 kr för dom!





Inga kommentarer: