lördag 24 juli 2010

Köket- before & after (so far)































Lite skillnad va??!! Och då är det inte ens klart än! Tog inga bilder innan vi började riva, men ni ser nog ändå grunden! Vi är jättenöjda med resultatet hittills och i slutändan kommer det nog bli riktigt bra! Det som ska till är, kakel, lite målning, spotlights, diskmaskin (få gärna komma snart!!), fläktkåpan sen lite småfix. Sen KLART!! Detaljerna på sista bildern köpte igår på Ikea, blev bra! Ursäkta ojämna mellanrummet mellan bilderna, går inte att rubba dom av någon anledning...Skumt! Jag börjar bli trött i ögat efter ännu en fullspäckad dag..Men min kära sambo tycks aldrig få slut på energi..Han springer runt här och donar fortfarande. Jag känner mig helt slut. Men han är sån, ger inte upp i första taget! Känner mig bara så dum som bara sitter här..:P Men han tycker ju det är riktigt roligt så, hantverkare in i benmärgen ;)
Nu ska vi mäta köksbord här tydligen..:)
Hej och gonatt!




2 kommentarer:

Sandra sa...

Fy sjutton va snyggt det är, trots att det inte är klart! Där vill jag äta frukost & romantisk middag :) Puss

Therese sa...

Jäklar vad snyggt! Vi har precis börjat med vårat lilla projekt. Så jag släpade ut ett stort antal kvadratmeter heltäckningsmatta samt slog ut nån vägg( med lite hjälp av K ;)) igår. Ska bli jättekul, men fasar lite för att det kommer att kännas som ett evighetsprojekt. Och jag känner igen det där med sambo som verkar ha hur mkt ork som helst... Kram på dej