måndag 2 augusti 2010

Göteborg

Trippen till Götet med mamma blev lyckad! Men man kan väl säga att vi hade i alla fall INTE tur med vädret..Ösregn 2 dagar av 3..Lite trist men det fick ju lov att gå ändå! Vi har spenderat en hel del tid på stan, shoppat en del! ;) Sen har vi myst i hotellsängen och bara slappat!! Så skönt! Passade på att träffa mormor och morfar, (var på besök) mammas kusin och moster (bor där), det var mycket trevligt! Det fina vädret kom i lördags när det var dags att åka hem, typiskt! Men vi har haft det jättemysigt och bra ändå!! Man får inte haka upp sig på såna petitesser som väder, finns faktiskt saker som är betydligt viktigare! Som att få kvalitetstid med sin mamma till exempel! Vi bodde fint, hade grym utsikt över hela Gbg! Bodde på 18:e våningen av 23!

Kom hem i lördagskväll, då grillade vi hos Erik. Mycket gott och trevligt! Men jag var ganska trött och seg efter tågresan så vi gick hem ganska skapligt. Igår var jag ute och gick i skogen i nästan 2 timmar, så skönt!! Älskar skogen. Sen var vi ute och käkade och sen gick vi på bio på kvällen. Såg Inception med Leonardo DiCaprio. Den var väldigt orginell och bra! Gällde att hänga med i svängarna! Riktigt grymt bra gjord var den också!

Idag håller Jens på att kakla i köket, och jag har inte kommit så långt än. När vi vaknade så ösregnade men nu verkar solen ha kikat fram! Jag ska nog gå ner på stan en sväng. Se om jag får byta ut min mobil, för jag är less på min nu! Sista semesterveckan då. Känns ändå helt okej att börja jobba snart. Trivs ju så bra och saknar mina kollegor! Får se om det blir en tripp till Öland denna vecka, beror på vädret!











































Inga kommentarer: