tisdag 20 juli 2010

Nya klockor och bruna ben :)

Har det fortsatt finfint på min semester! Efter att jag lämnat av systeryster vid tågstationen i söndags, så hämtade jag i samma veva upp Tina :) Så nu har hon bott här med mamma och mig istället! Jättetråkigt att Therese behövde åka hem och jobba :( Men kul att få tid med Tini också! Hade ju helst haft båda töserna här! Vi spenderade gårdagen på stranden. Brände oss allihopa men det har lagt sig det mesta idag. Börjar få lite färg nu, känns gött! Tycker det har kommit lättare efter Thailands-brännan, lite grund.

Igårkväll var vi hos Tinas mamma och blev bjudna på grille, så gott!! Idag har vi gått på stan hela dagen, sen stannade Tina och jag kvar och mötte upp Anna. Vi satte oss på en uteservering, tog ett glas, käkade och snackade strunt! Jättetrevligt!! Innan jag och Tina tog bussen hem blev det lite photo-session vid Maren i Stälje :P Alltid lika kul! Synd dock att jag inte hade systemkameran.. Jag köpte en klocka på stan. Passade på när det var 50% på Ur å Penn! Den vita köpte jag i Nyköping förra veckan, har letat efter den men den har tagit slut överallt! Men jag hade tur för det fanns en kvar där! Köpte den med länk idag, det är ju användbart året om och den vita mer vår/sommarfräsch! Nu slappar vi i soffan och har det skönt. Börjar bli trött i ögat, vi sov så otroligt dåligt natten till idag! Någon mer som gjorde det?? Vet inte om det var fullmåne eller nått. Hoppas på att sova bättre inatt! Imorgon har vi planerat beachen igen om det blir fint. Sen ska vi mumsa kräftor och räkor på kvällen! Mumsigt!! Ska hinna med en till träff med kära papsen också. Åker ju hem till Växjö igen på torsdag. Hem till min älskling och ett helt NYTT KÖK!! Min sambo är så jäkla duktig och flitig alltså, slängt upp ett kök nu på cirka en vecka, och då jobbade han fortfarande förra veckan också, och jobbade med köket på kvällarna. Stolt över honom!! Kommer bli grymt snyggt, fick just se ett smakprov via mms. Längtar hem till min goding nu, ska bli mysigt att komma hem även om jag värderar högt att ha fått umgås så mycket med vänner och familj nu!













På återskrivande!
PÖSS!

Inga kommentarer: