lördag 17 juli 2010

Update från semestern!

Hej alla sommar/semesterfirare!

Ville bara uppdatera lite från min sköna semester! Hade det kanonbra i Vås, Sandra och Thomas är otroligt mysiga och gästvänliga människor! Kände mig som hemma och trivdes så bra i deras sällskap! Sen har jag och syrran hunnit med en tripp till Tina i Nyköping, då vi lyssnade på Salem al Fakir, han var riktigt bra! En riktigt musikalisk spjuver :) Var dock varmt så in i, så vi pallade inte ens vara kvar hela spelningen..Tini skulle jobba igår så vi åkte hem mitt på dagen. Hade planerat en dag på stranden men det blev inte så sen. Åkte och handlade och sen tog vi ett kvällsdopp! Så underbart lyxigt och skönt att kunna göra det!

Idag har vi varit ute i mormor och morfars sommarstuga hela dagen! Grillat och bara slappat. Skönt!! Läst en del, har nämligen köpt 4 böcker som jag ska plöja igenom..så det är bara att sätta fart! :) Nu har vi nyss gjort oss lite fina, för ikväll blir det partaj inne i Stälje! Ska åka in med bussen strax så jag måste gå typ NU! :)

Vi ses och hörs hörrni!

kramar från mig!

Inga kommentarer: