måndag 12 juli 2010

Räls-tripp!

Första semesterdagen är kommen!! Jag har packat och fixat nu på förmiddagen för idag sticker jag iväg på en liten tripp! Ingen road-tripp utan räls-tripp eftersom jag åker tåg ;) Blir först ett besök hos Sandra och Thomas i Västerås! Åker vid 15 och ska vara framme vid 20 ikväll..Tar lite tid, är ju en bra bit! Men det är det verkligen värt! Stannar i Vås till onsdag, då åker jag hem till Nykvarn och ska umgås med pappa och syster. Blir nog stranden! Torsdag-fredag åker jag och syrran till Tina i Nyköping! Sen till helgen ska vi slappa, sola och äta gott hos mormis och morfis i deras stuga! Har inte bestämt än när jag kommer tillbaka till Växjö, men det visar sig!

Nu ska jag snart gå och luncha med Jossan som är i stan. Hon bor ju i vanliga fall i Vås, men är här nere i krokarna på semester. Tur att vi hinner ses!! Ska bli mys att träffa henne och hennes "lilla" skrutt!

Ha en härlig vecka!!

Kramar

Inga kommentarer: