tisdag 3 augusti 2010

Nytt!




Har spanat in och provat dessa ett antal gånger, var påväg att köpa dom i höstas. Men har inte kunnat bestämma mig för vilken modell, finns ju några olika. Men idag slog jag till på dessa snyggingar från Scorett! Jag tror verkligen jag kommer ha stor användning för dom, då dom är både sköna och snygga! Lagom klack, det gillar vi! Nu längtar jag lite mer till hösten, undrar varför.. ;) Ps. Ni ser kaklet i bakgrunden, fint va?? Dock inte fogat än, ska göra det ikväll! Ds.



Den här långklänningen införskaffades i Götet! Har letat hela sommaren efter en långklänning som inte sitter som en korvaskinn, utan som är mer fall på. Här har vi den äntligen! Jättefin på, gör sig inte direkt på galje och bild. Hoppas kunna använda den i alla fall ett par gånger innan kylan kommer!!


"Boyfriend-jeans" från HM! Såå sköna!




2 kommentarer:

Madde- sa...

Så fina inköp! Gillar skorna skarpt!! :)

Erik sa...

Mycke fina skor, du måste haft bra rådgivare vid det inköpet? ;)