lördag 30 oktober 2010

Manikyr

Jag fick en manikyr av mina fina kollegor när jag fyllde år. Idag gick jag och fick fina naglar!! Blev supernöjd! Fick lite arm- och handmassage också, sköönt! Har starka och långa naglar just nu så jag ville passa på att göra det nu, innan någon går av! Valde fransk målning med en liten sten på vardera ringfinger. Kul att unna sig lite vardagslyx, fina naglar gör att man känner sig lite extra fin! Nu betalade ju i för sig inte själv, men 230 kr kan man gott avvara! :) Ska på 25-års fest så ville ha fina naglar tills dess. Blir nästa som ett extra smycke :) Har en ny klänning också och nya smycken, kuliii! :) Nyklippt är jag också, var hos frissan igår. Toppade igenom det mest. Men på över 2 månader så hinner det växa ganska mycket! J är påväg hem med vår nya bil!!! Jippiii!!! Ingen mer skrutt-Volvo!! Numera kommer vi köra en Audi A3 :D Längtar att få ut och provköra den!! Nu ska jag äta lunch sen börja ladda inför kvällen! Ha en bra lördag alla!!









1 kommentar:

Systra di sa...

Därför jag aldrig känner mig extra fin då :P Så snygga naglar så!