onsdag 19 januari 2011

Grönt och tulpaner

Det är väl vårigt om något??!! Tack Sandra för att du fixade min design och fräschade upp den rejält! Just nu är jag väldigt förtjust i färgen grön. Har alltid gillat färgen, men inte alltid man hittar plagg med den där härliga, färgstarka gröna nyansen. Men har senaste tiden köpt en klänning, en topp och en cardigan i grönt! Gilla´rt skarp, jag är ju ingen direkt dyrkare av svart som ni vet, utan jag gillar färg!

Torsdag imorgon redan. Fasligt vad veckorna går fort. Jobbat min 3e vecka på kommunen redan, dock känns det som jag varit där längre för jag känner mig så hemma! Skön känsla. Körde combat igår efter jobbet, sen bjöd jag Madde på mat här hemma. Blev en riktigt mysig och rolig kväll som jag värderar högt! Kvalitetstid med den tjejen är guldvärt, är nämligen oftast svårt att få till..;) Men ska bli ändring på det nu, eller hur vännen? :) Jag bjöd på köttfärsbiffar med soltorkade tomater, fetaost och basilika i, egna potatisklyftor, beasås och sallad. Blev faktiskt riktigt gott! Fick en riktigt smaskig matlåda idag också som jag sett fram emot hela dagen :) hihi tänk vad mat kan göra än lycklig!

Idag har jag haft vilodag från träningen. Kört varannan dag nu och det känns som ett bra upplägg. Hinner man återhämta sig mellan varven också. Imorgon är det dags för pump, ska försöka ta det lite lugnare än sist..Tror jag körde lite för tungt i vissa övningar då.

Ser fram emot fredag massor, inte bara för att det är härligt med fredagar utan för att jag ska träffa mina fd kollegor från AF då! Ska båda vara med på en After work med flera från AF, sen senare på kvällen ska vi 4 som var i projektgruppen äta en bit mat ihop. Åhh saknar dom så mycket!! Underbara människor. Ser fram emot en kväll med mycket prat och skratt!!! Lördagen sen ska jag ev hänga med Jessansessan. Hon ska få rota igenom mina gamla kläder och se om det mor förmodan är något hon vill ärva..Jag tycker mest det är skit men jag har ju sett kläderna några gånger också. Sen på kvällen ska nog jag och min älskade J gå på bio. Mys! Söndag blir det nog soffjakt sen träning. En lagom planerad helg!

Åhh tråkinlägg med en massa text. Jag vet att bilder är roliga men har inget nytt att visa, tyvärr :(

Godernatt på er!

Inga kommentarer: